dimarts, 19 d’abril del 2016

PADEL

Aquest divendres vam decidir realitzar una activitat diferent.

Ell m'havia comentat que li agradava molt el tema de l'esport i vaig demanar-li si li faria gràcia anar a jugar a Padel. Ell em va contestar que sí!



La veritat és que ens ho vam passar molt bé, el problema és que per anar bé hauríem de ser 4 per poder jugar més. Tot i així, vam jugar durant una hora i vam riure molt! 



Un cop vam acabar de jugar a Padel vam comentar com havia anat i si li havia agradat. Li vaig proposar que si ell volia, podríem buscar a dos amics i tornar-hi anar un altre dia!

Després de sortir de jugar a Padel, abans de tornar-lo a deixar a casa seu, vam anar a casa meva per veure els gossos. Després em va explicar que li agradaven però que no els volia tocar perquè li feien respecte. Tot i això, em va comentar que al seu país en té i els toca.

Aquest dissabte anirem amb uns companys del projecte a donar un vol per Olot i aprofitar que és Sant Jordi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada